torsdag 29 januari 2009

<3

Jahaja, idag har jag inte gjort mycket alls, ställde klockan på åtta men kom inte upp förns två, var jätte trött idag ^^ Har även klippt sönder mina sista cigg, fick för mig att efter 5 rökfria veckor att jag skulle feströka, och sen blev det att jag gjorde det även i nyktert tillstånd, men nu ska jag inte röka mer ^^

Få se vad det blir i helgen, känner för att ta en lugn helg men dom tankarna brukar oftast gå över till andra tankar när det väl är fredagkväll ^^

Roligt å fylla 20 på en söndag då =/ är dock ett bra tag kvar så man hinner ju fundera ut något att göra, få se när jag kommer hem då för åker nog ner till Göteborg den 21 Maj och kommer hem den 24 då, det ska bli skoj å gå på liseberg och busa runt ^^

Jaja, nu ska jag kika på tv !

Bye bye

1 kommentar:

Unknown sa...

mitt fel att få det på tankarna att röka ...// peter :/