söndag 1 februari 2009

<3

Jaha, nu är man frisk då, tror jag, har spytt sen i fredags så jag antar att jag har haft magsjuka ^^ Hälges jävla fel ! Din jävla tattare sluta smitta mig med en massa baskilusker ! ;b

Känner mig hur som helst pigg och glad nu, ungefär som att jag skulle vilja åka iväg å dricka nån öl, men det skulle ju inte vara så smart..

Har en jävla massa problem nu känns det som, men förhoppningsvis ordnar sig allt sånt imorgon (: Måste bara ringa lite samtal och fixa med lite papper och sånt skit (:

Sitter och lyssnar på Nomy nu, good god, han har verkligen underbar röst och gör fantastisk musik. Gotta love It <3

Vafan ! trodde att klockan började närma sig 9 så att jag kunde glo på nått skoj på tvn, men icke, klockan är liksom 20 minuter i 8.. Blähää..

Jaja nu ska jag inte tråka ut folket nå mer.


Och till dig, jag vet inte hur jag ska kunna förklara för dig, inte något, redan nu vet du så otroligt mycket om mig, du har kommit mig otroligt nära, men nu känns det som att allt gått helt fel mellan oss, vet inte alls vad som hände, kan förstå dig också om du drar dig undan, men hur som helst så hoppas jag att vi fortsätter å lära känna varandra =)


Nomy - She reminds me of you ;
http://se.youtube.com/watch?v=dAUbsxtg4_c

Inga kommentarer: