fredag 16 januari 2009

=)

Längtar efter kärleken.. Saknar känslan av att bli varm bara av att tänka på en person, kan dock känna det ibland nu, men jag är osäker på om det är kärlek jag känner, det är en person jag skulle kunna tänka mig att umgås med, som jag trivs med och verkligen skulle vilja känna bättre, Men kommer nog ta ett tag innan jag vågar känna efter igen, kommer inte våga mig in i något nytt på ett tag.
Den senaste personen jag var med sårade mig, och har varit otroligt falsk, det tar ett tag innan man kommer över sånt också.
Men en dag så ska jag våga ge mig helt till en annan person, utan misstankar, bara njuta av kärleken. Bara en person har gett mig en sådan självklar kärlek, och det var länge sen nu, vet inte hur det känns längre, att bara njuta av att vara två..

Inga kommentarer: