söndag 11 januari 2009

><

Tänkte gå å lägga mig idag, har suttit vid datorn nästan hela dagen idag, men har inte orkar uppdaterat något. Tänkte sova bort hela dagen idag, och då menar jag hela, men det gick inte så bra, vaknade klockan 3 och kunde inte somna om. That really suxx. Varit hyffsat soft dag idag, mått skapligt, tror att jag ska börja gå till en psykolog igen så att man kanske får nå tabletter så att man kan få lite jämnare humör ^^

Jag säger bara stackars Alex, han det går ut över mest ^^ Ena sekunden kan jag vara skit glad, andra så är jag förbannad å skriker och tredje så grinar jag, men så är det är värst när jag har pms, som nu fallet har varit senaste dagarna, men nu är det lugnt.. tror jag ^^

Imorgon blir det nog också lugnt, kanske åker upp till mormor med mamma , men tror att hon skulle åka dit tidigt å det är inte jag så sugen på.. Men man får väl se vad som händer.


På måndag så ska jag iaf till Alex å busa lite med honom, det kan behövas ibland ^^



Detta är resultatet när man mixar en fantastisk dj och en underbar sångerska :
http://www.youtube.com/watch?v=TxvpctgU_s8



G'night gott folk

Inga kommentarer: