onsdag 7 januari 2009

=)

Ja nu sitter jag och kikar på grammisgalan, något jag personligen tycker är ett jävla lal, men tänkte att kanske In flames skulle vara med då deras senaste skiva sålde rätt så bra. Och tänka sig det var dom, dom framförde Alias tillsammans med Timo Räisänen. Men nu när dom väl har spelat så tänkte jag att jag likförbannat kan fortsätta titta på skiten.

Tycker att det är skrattretande att folk tror att alla som lyssnar på Melodisk death metal och Metalcore är satanister eller emo-barn, till saken hör även att några av dessa band är kristna, så det går inte riktigt ihop. Man lyssnar ju på det man vill och det man tycker är bra, folk ska sluta döma så fort, men dock så tycker jag att folk som tycker att metal är hemskt är patetiska, förutom Jenny då, för hon är så söt ^^ Men jag lyssnar på den här musikstilen för att låtarna får mig att slappna av, har jag en dålig dag så vrider jag på musiken i hörlurarna och mår på en gång bättre. Simple as that, ALL HAIL SATAN !


In nomine dei nostri satanas luciferi excelsi. Eller vadå ?



Så jag avslutar med denna fantilastiska låt : http://www.youtube.com/watch?v=Nb4rQ0yHXuk

Inga kommentarer: