torsdag 15 januari 2009

Lolz

Ja men seriöst, är så trött så att jag skulle dö om jag skulle lägga mig ner.
Inte uppdaterat på senaste dagarna, kan bara informera folket om att något ovanligt hände i Måndags, Jag blev full ! Och helt fantastiskt jätte full även ! Okej, det är inte ett dugg ovanligt, men... SLUTA ! =( Hade roligt iaf, tror jag, har iaf haft några roliga dagar hos Alex iaf ^^

Idag har jag varit inne i stan med Alex , var på arbetsförmedlingen och sen var vi å käkade på kina och sen vandrade vi bara runt.. Sen åkte jag hem, var hemma ett tag och sen var jag och kikade på lägenheter, så kanske man flyttar in i en lägenhet första februari då, få se vad som händer (:

Kan även informera om att jag är sjukt glad, för jag har fått en dator ! Av min käre vän Alex ! (: (That is so nice of you my dear friend Hoppy )

Ja få se vad som behänder i helgen då, inga planer så man får väl se , har sjukt mycket lustar på att behitta på något skojj iaf.



Hade nästan glömt bort detta band ända tills Axel, som för övrigt verkar vara helt besatt av detta band fick mig att bekomma ihåg ><

Tillåt mig att presentera Korn (Har DU inte hört dom förut så är du från skogen DL*)

http://www.youtube.com/watch?v=ybgcBv4mKVY


*DL - deluxeeeee

Inga kommentarer: