torsdag 8 januari 2009

Ninja !

Känner mig speedad, beror nog på allt kaffe, eller något sånt, har suttit här sen jag vaknade, dock så känns det som en timme men det har faktiskt gått... 6 timmar ? Sitter och gör inget, men det känns roande ändå..

Är le på mig själv också.. Hade glömt bort mina inloggnigs uppgifter till internetbanken, så när jag var in på banken senast så fick jag nytt lösenord, jaha, som att det hjälpte när jag inte kommer ihåg vad jag har för användarnamn ? =/
Jaja, kanske lika bra det.. Borde för övrigt fått mitt nya bankomatkort, men icke, kanske gav dom fel adress ^^

Nä, kanske mer kaffe åt svenska folket ?

Har även varit rökfri i 3 veckor och 3 dagar.. Känner dock ett sug då och då, speciellt när det är något som går fel =/


Sooo, I miss you my dear friend, but i will soon see you again my little Shrimpschmyggler.

Inga kommentarer: