torsdag 8 januari 2009

Tadaaaaaa!

Citat från kissie ang grammisgalan ;
Robyn uppträdde, Takida som vi så snyggt missade stort sätt och flera andra. Hårdrockarna hade jag ingen aning om vilka dom var, kännde mig lite missplacerad då kanske?

Dumma fjortis =( Kan det kanske ha varit In flames, tragiskt att dom är i genre hårdrock när jag aldrig skulle klassa dom som hårdrockare ^^


Jaja, vidare till vardagens riktiga problem, som till exempel svält.. Jag känner att jag svälter nu.. Mat ! Vette fan vad man ska äta, eller om man bara ska dricka några koppar kaffe till..

Vaknade typ halv 2 idag, gjorde kaffe , satte mig vid datorn och sedan dess har jag suttit och kikat på citat från wowchatter, skojj =) Gårdagens kväll/natt spenderade jag till att nörda, jag skrev ner taktiker och diverse andra saker för Naxx *skäms*
Men vadå, jag hade ju tråkigt! Den här kvällen kommer jag spendera till att kika på tv och sedan fortsätta med mina taktiker (känner på mig att jag kommer ha tråkigt ikväll också, serru)

Helgen kommer spenderas åt att sitta framför datorn samt tvn, skulle kunna dricka mängder med alkohol men EFTERSOM ATT JAG ÄR MED BARN SÅ BORDE JAG INTE DET !, nä skämtar bara men jag gör bara dumma saker på fyllan samt att jag mår sjukt dåligt dagen efter, så därför orkar/vill jag inte.

Få se om min kära vän Hajjan tänkte få för sig att fixa andra datorn detta år så att man har något att spela på, It's about time now my little hoppy !

Nä nu ska jag göra mer kaffe och sedan kika lite på youtube <3

Take care <3

Btw detta är från grammisgalan då det var In flames ; http://www.youtube.com/watch?v=YC3rw74cfG4

Inga kommentarer: