fredag 23 januari 2009

=)

Jaha, vad har hänt på senaste tiden, inte så jätte mycket antar jag, börjat träffat Peter, vi ska lära känna varandra har vi kommit fram till (: Festat lite med han och så. Nu har jag varit hos hälge sen i Tisdags, ikväll var vi nere hos Niklas och spelade Poker med han och Axel och drack några öl. Helmysig kväll. Imorgon ska jag vara med Peter, skulle till dagge och dricka lite tror jag och sedan skulle jag kanske följa med han och figge å hämta en bil i Östersund på lördag, jaja få se vad som händer.

Märkte även att jag hade slut på pengar på mobilen, hyffsat tröttsamt...

Väntar på kontrakt på lägenheten, får flytta in 15 februari =) De ska bli skitkul med något eget så att man får något slags privatliv ^^

Jaja, nu ska jag försöka sova, sitter och lyssnar på roger pontare nu ^^ Måste erkänna att han har gjort några bra låtar, älskar dock denna -> http://se.youtube.com/watch?v=8JbUUHgB56Y&feature=related

Jaja godnatt gott folk =)

Inga kommentarer: