tisdag 2 december 2008

Toddddeeelllllooooo

Ja i Fredags var jag med Jenny å Stefan och drack lite öl.. I lördags tog jag det lugnt och sen åkte jag till Hajjan på kvällen, åkte hem därifrån idag då min bror kom och hämtade mig. Åkte hem, sen glodde jag å broder på film å käkade glass (:

"Förlora en vän kan jag men inte dig" - Du har precis gjort det, du bevisar att du inte kan ändra dig, blev skitsur över att jag bad dig vara med mig en dag då du egentligen skulle spela.. Började samtalet med att du bad om ursäkt för att du har gjort som du har gjort men du bara fortsätter. I give up, har försökt men det går inte, du har inte ens kontroll över dig själv längre. Jag orkar inte kämpa längre, man ska välja sina vänner väl, önskar att du vore en bättre vän helt enkelt.
I will miss you.

Inga kommentarer: