måndag 29 december 2008

Lalalalalalalalala.......

Snart kommer kusin hit med sin dotter och karl, är inte på humör för att umgås med folk atm men ska bli roligt å träffa dom ändå (: Känner faktiskt bara för att lägga mig under täcket och dö.. Men jag måste lära mig att inte ödsla tid och energi på FEL person(er).. Drack i torsdags, var så bakfull så att jag trodde att jag skulle dö i fredags, spydde 5,6 ggr. Inte roligt... Så nu är jag livrädd för att dricka, men ska ändå dricka på nyårsafton tror jag ^^ Måste in till stan imorgon och dona med lite papper och sånt skit.. Få se om pappa kommer över till Sverige idag eller imorgon, ska bli roligt å träffa han igen (:

Förstår inte hur du orkar fortsätta såra mig gång efter gång, ännu mindre förstår jag hur jag kan förlåta dig. Men inte igen...

Inga kommentarer: