fredag 19 december 2008

191208

Panikångest, härligt... Så otroligt le på alla konstiga känslor jag får nu för tiden, men är dock glad för det mesta så det är jävligt skönt (: Kom hem från Alex för några timmar sedan, åkte och träffade han i Birsta igår och sen blev jag kvar tills idag då Magnus skjutsade hem mig (: Ja vad gjorde vi då, kikade på film, sov, spelade och så vidare, av någon underlig anledning så hade jag en månads gratis speltid ? Vet inte varför men så var det iaf och jag tänker då inte klaga ! ^^


Jag vet inte varför men just nu känns det som att mitt hjärta ska sprängas, känner mig inte ledsen eller något men ändå känner jag för att hoppa framför ett tåg.. Dumma jävla känslor..

Sluta röka går ju som det går, rökte den sista cigaretten 22.46 i måndags, sedan dess har jag rökt ca 2-3 bloss på natten mellan onsdagen och torsdagen.. Så rätt bra klarar jag mig, men nu när man sitter här ensam på en fredagskväll så känns suget större än någonsin, but fuck that.





http://www.youtube.com/watch?v=7U-7DJFgooU

Inga kommentarer: